Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Roya - Lie Ψέμα Röyalə Nəcəfova



Roya - Lie
Röyalə Nəcəfova
 http://lyricstranslate.com/el/roya-lie-lyrics.html#ixzz41CLGagMF

Lie

My mom told me darling
When you get to loving
Know what goes up
Always must come down
Guess she was right then
'Cause you keep trying
I hear you've been running
Round round Town

'Cause you
Got me fooled
Don't care what you say
Love won't treat me that way
(x2)

Truth will unfold and it shows
Cuz boy I know you

LIE x6
Boy I can read
It in your eyes
Cuz when you
LIE x6
it's spreading like a fire
You only get to try
One Time
(x2)

Wish I could believe you
But you are up to
No good
I could forgive
But it don't feel right
Your words don't get through
All so sounds untrue
'Cause my suspicions
Have mul-ti-plied

'Cause you
Got me fooled
Don't care what you say
Love won't treat me that way
(x2)

Truth will unfold and it shows
Cuz boy I know you

LIE x6
Boy I can read
It in your eyes
Cuz when you
LIE x6
it's spreading like a fire
You only get to try
One Time
(x2)

You said your forevers
What about never
You lied so
Count me out
(x4)

LIE x6
Boy I can read
It in your eyes
Cuz when you
LIE x6
it's spreading like a fire
You only get to try
One Time
(x2)

LIE x6 Boy I can see it in your eyes
LIE x6 BoyI can see it in your eyes
LIE x6 Boy I can read it in your eyes




 http://lyricstranslate.com/en/lie-%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%B1.html#ixzz41CSnwLu9

Ψέμα

Η μαμά μου μου είπε, αγάπη μου,
Όταν μπλέξεις με τους έρωτες,
Να ξέρεις πως ότι ανεβαίνει,
Πάντα κατεβαίνει
Μάλλον είχε δίκιο
Γιατί συνέχεια προσπαθείς να το καταφέρεις
Ακούω πως τριγυρνάς,
Από δω και από 'κει σε όλη τη πόλη

Γιατί,
Μ' έχεις ξεγελάσει
Δεν με νοιάζει τι λες
Δεν θα μου φέρεται έτσι εμένα η αγάπη
(x2)

Η αλήθεια θ' αποκαλυφθεί και φαίνεται
Γιατί σε ξέρω, αγόρι μου

Ψέμα (x6)
Αγόρι μου, το διαβάζω.
Στα μάτια σου
Γιατί όταν λες,
Ψέματα (x6)
Εξαπλώνεται σαν τη φωτιά
Έχεις δικαίωμα να προσπαθήσεις,
Μόνο μια φορά
(x2)

Μακάρι να μπορούσα να σε πιστέψω
Μα σκαρώνεις,
Κάτι κακό
Θα μπορούσα να σε συγχωρήσω,
Μα δεν το νιώθω σωστό
Τα λόγια σου δεν είναι πιστευτά
Ακούγονται όλα τόσο αναληθής
Γιατί οι υποψίες μου,
Έχουν πολλαπλασιαστεί

Γιατί,
Μ' έχεις ξεγελάσει
Δεν με νοιάζει τι λες
Δεν θα μου φέρεται έτσι εμένα η αγάπη
(x2)

Η αλήθεια θ' αποκαλυφθεί και φαίνεται
Γιατί σε ξέρω, αγόρι μου

Ψέμα (x6)
Αγόρι μου, το διαβάζω.
Στα μάτια σου
Γιατί όταν λες,
Ψέματα (x6)
Εξαπλώνεται σαν τη φωτιά
Έχεις δικαίωμα να προσπαθήσεις,
Μόνο μια φορά
(x2)

Είχες πει, "δικός σου για πάντα"
Μάλλον εννοούσες "ποτέ"
Είπες ψέματα,
Γι' αυτό, μην υπολογίζεις σε μένα
(x4)

Ψέμα (x6)
Αγόρι μου, το διαβάζω.
Στα μάτια σου
Γιατί όταν λες,
Ψέματα (x6)
Εξαπλώνεται σαν τη φωτιά
Έχεις δικαίωμα να προσπαθήσεις,
Μόνο μια φορά
(x2)

Ψέμα (x6) Το βλέπω στα μάτια σου
Ψέμα (x6) Το βλέπω στα μάτια σου
Ψέμα (x6) Το διαβάζω στα μάτια σου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου