Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Elvana Gjata - Lejla ft. Capital T & 2PO2


Music video for Lejla ft Capital T & 2PO2 performed by Elvana Gjata. Music by: Flori Mumajesi, Elvana Gjata Lyrics by: Flori Mumajesi, Elvana Gjata, Capital T & 2po2 Audio production : Threedots Productions Video productions : Max Production Copyright (C) 2016 Threedots Productions.
Lyrics

Elvana 
Kom big booty booty like dis.. 
Ama jo per bisnes 
Di edhe une me fol pist.. 
ama jo per bisnes 
A a don me lujt me lejla? 
A a don me lujt me lejla? 
A po don mo? 
Ti ca po don mo? 
Krejt i kam bo 
Une per ty i kam bo 
A po don mo ? 
ti ca po don mo? 
se krejt ca kam bo 
Une i kam une i kam une i kam sic i don ti!

Capital T 
Krejt industria sytë ne lejla , ama na edhe pa to po vlejna 
Problemi eshte qe une shume 
Po vrehna 
Prit a t'thash qe apet une kthehna

Fame is a devil po sjena tu u shty 
un jom krejt tjeter level 
Isha marr me ty 
po ti sje kurgjo special 
Kurr ska my kry never 
Se qkado qe bejme na eshte perjetshem

Ti kallxom qka po don me boooooo 
Kur une t'gjuj me lejlaaaa 
Ti kallxom qka po don me booooo 
Kur e din qe t'muj me lejlaaaaaa

2PO2 
Mos me na u myk ja bojm do bira thesit 
Lejlat për neve për ty gishtin e mesit 
Loja S luhet n'qoshe qata pi hina mesit 
Me art ju bojna dom si n'futboll koma e messit

Na po rrina Cool tjert gjakun tu e nxeh 
Karvani 200 n'or ju si qeni tu e leh 
T'vjetrat si kom shit ama t'rejat I kom ble 
Gishti o ka kan niher komzen me ja ngreh

Hajde ti kallxom 
Nese nuk po beson pa mpa hajde tash lujna me lejla X2


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου