Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy Δε σου ανήκω


Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy


You don't own me
You don't own me


Woah, let's go
But I'm Gerald and I can always have just what I want
She's that baddest I would love to flaunt
Take her shopping, you know Yves Saint Laurent
But nope, she ain't with it though
All because she got her own dough
Boss bossed if you don't know
She could never ever be a broke ho


You don't own me
I'm not just one of your many toys
You don't own me
Don't say I can't go with other boys


And don't tell me what to do
And don't tell me what to say
Please, when I go out with you
Don't put me on display


You don't own me
Don't try to change me in any way
You don't own me
Don't tie me down cause I'd never stay


And don't tell me what to do
And don't tell me what to say
Please, when I go out with you
Don't put me on display


Really though, honestly
I get bored of basic bitches
She's the baddest, straight up vicious, texting her asking her
If shes alone and if she'd sent some pictures, she said no (what)
Well goddamn, she said come over and see it for yourself
Never asking for your help, independent woman
She ain't for the shelf
No, she's the one
Smoke with her till the weed is gone
Stayin' up until we see the sun
Baddest ever, I swear she do it better than I've ever seen it done
Never borrow, she ain't ever loan
That's when she told me she ain't never ever ever ever gonna be owned


I don't tell you what to say
I don't tell you what to do
So just let me be myself
That's all I ask of you
I'm young and I love to be young
I'm free and I love to be free
To live my life the way I want
To say and do whatever I please




aUTO TRANSLATE δωρεάν ηλεκτρονική υπηρεσία μετάφρασης της Google


Δεν με δική
Δεν με δική


Woah, ας πάμε
Αλλά είμαι Gerald και εγώ πάντα να έχετε ακριβώς αυτό που θέλω
Είναι ότι baddest Θα ήθελα πολύ να καμαρώνω
Πάρτε τα ψώνια της, ξέρετε Yves Saint Laurent
Αλλά nope, δεν είναι με το αν
Όλοι επειδή πήρε τη δική ζύμη της
Αφεντικό bossed αν δεν ξέρετε
Ποτέ δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ένας έσπασε ho


Δεν με δική
Δεν είμαι μόνο ένα από τα πολλά παιχνίδια σας
Δεν με δική
Μην πω ότι δεν μπορεί να πάει με τα άλλα αγόρια


Και μην μου πείτε τι να κάνω
Και μην μου πείτε τι να πω
Παρακαλώ, όταν πάω έξω μαζί σας
Δεν με έβαλε στην οθόνη


Δεν με δική
Μην προσπαθήσετε να μου αλλάξουν με κάθε τρόπο
Δεν με δική
Μην μου καθηλώνουν αιτία Ποτέ δεν είχα μείνει


Και μην μου πείτε τι να κάνω
Και μην μου πείτε τι να πω
Παρακαλώ, όταν πάω έξω μαζί σας
Δεν με έβαλε στην οθόνη


Πραγματικά όμως, ειλικρινά
Βαριέμαι των βασικών σκύλες
Αυτή είναι η baddest, κατ 'ευθείαν επάνω φαύλο, γραπτών μηνυμάτων της την ζητώντας
Εάν shes μόνη της και αν είχε σταλεί μερικές φωτογραφίες, είπε όχι (τι)
Λοιπόν καταραμένο, είπε έρθει και να δείτε για τον εαυτό σας
Ποτέ δεν ζητά τη βοήθειά σας, ανεξάρτητη γυναίκα
Δεν είναι για το ράφι
Όχι, αυτή είναι η μία
Καπνίζουν μαζί της μέχρι το ζιζάνιο έχει φύγει
Stayin 'μέχρι βλέπουμε τον ήλιο
Baddest ποτέ, ορκίζομαι ότι θα κάνει καλύτερα από ό, τι έχω ποτέ δει να γίνεται
Ποτέ δεν δανείζονται, δεν είναι ποτέ δάνειο
Αυτό είναι όταν μου είπε ότι δεν είναι ποτέ ποτέ ποτέ ποτέ gonna είναι ιδιοκτησία


Δεν σας πω τι να πω
Δεν σας πω τι να κάνετε
Έτσι, απλά επιτρέψτε μου να είμαι ο εαυτός μου
Αυτό είναι το μόνο που ζητώ από εσάς
Είμαι νέος και μου αρέσει να είναι νέοι
Είμαι ελεύθερος και μου αρέσει να είναι ελεύθερη
Να ζήσω τη ζωή μου με τον τρόπο που θέλω
Για να πούμε και να κάνουμε ό, τι εγώ παρακαλώ

ΑΠΟ
 http://lyricstranslate.com/el/you-dont-own-me-%CE%B4%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CE%BA%CF%89.html#ixzz40tyo0GxS

Δε σου ανήκω
Δεν είμαι ένα απο τα πολλά παιχνίδια σου
Δε σου ανήκω
Μη λες ότι δε μπορώ να βγω με άλλα αγόρια

Και μη μου λες τι να κάνω
Και μη μου λες τι να πω
Και σε παρακαλώ όταν βγαίνω μαζί σου
Μη με επιδεικνύεις

Δε σου ανήκω
Μη προσπαθείς να με αλλάξεις με κανέναν τρόπο
Δε σου ανήκω
Μη με δέσεις γιατί δε θα κάτσω ποτέ

Εγώ δε σου λέω τι να πεις
Εγώ δε σου λέω τι να κάνεις
Γι'αυτο άσε με να είμαι ο εαυτός μου
Αυτό είναι το μόνο που σου ζητάω

Είμαι νέα και μου αρέσει να είμαι νέα
Είμαι ελεύθερη και μου αρέσει να είμαι ελεύθερη
Να ζω τη ζωή μου όπως θέλω
Να λέω και να κάνω ό,τι με ευχαριστεί

Είμαι νεα και μου αρέσει να είμαι νέα
Είμαι ελεύθερη και μου αρέσει να είμαι ελεύθερη
Να ζω τη ζωή μου όπως θέλω
Να λέω και να κάνω ό,τι με ευχαριστεί

Όχι, όχι, δεν σου ανήκω.. δεν σου ανήκω, δεν σου ανήκω
Είμαστε νέοι και μας αρέσει να είμαστε νέοι, δεν σου ανήκω

Όχι, όχι, δεν σου ανήκω.. δεν σου ανήκω, δεν σου ανήκω
Είμαστε νέοι και μας αρέσει να είμαστε νέοι, δεν σου ανήκω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου